Leta i den här bloggen

måndag 30 maj 2016

Binge-watching


Började och kolla på Fear the Walking Dead igår. Såg båda sesongerna på två dagar :D trodde faktiskt inte att det egentligen skulle vara så bra, men nu när jag har fått HBO nordic så scrolla jag igenom vilken serie jag borde kolla till näst så såg jag den och tänkte att kan ju se om de bra. För nu när skolan har slutat så har jag mycket spare time :D Den var faktist bra, fö det var lite annorlundq än The Walking Dead, för i den här så fick man se också hur det var före all shit went down, och när de är på en båt för det mesta i serien så den är lute annorlunda, men på ett  bra sätt. Fast The Walking Dead är nog ändå mycket bättre!

Heh heh



Jag kommer ihåg när Daredevil season 2 kom ut så tittade jag på den färdigt på 2 dagar. Säsong 2 var bättre än 1, det hände mer i den som Elektra och the Punisher. Har alltid tyckt om Elektra, har haft en girl crush på henne sedan filmen Daredevil med Ben Affleck, så var jätte excited att hon nu är med i serien. Var också excited över the Punisher för jag tycker Jon Bernthal är en bra skådis och han passar  bra i rollen. Och man fick se mera av gullisen Charlie Cox <3
Kan inte vänta tills the Defenders kommer ut! För där kommer både Daredevil och Jessica Jones vara med i! 
<3

True

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar