Leta i den här bloggen

måndag 23 maj 2016

Hej hej

Det har visst varit en stund sedan jag gjort ett inlägg... Men det har hänt ganska mycke på sistone med skolan och allt annat att jag inte har hunnit, t.ex. slarva bort min telefon här en vecka sen, så alla bilder var på den så har inte kunnat göra inlägg om de grejerna, berättar mer om den kvällen senare :) Har också varit jätte stressad när jag inte har fått något sommar jobb, men var på intervju förra veckan och jag äntligen fick ett jobb! Jag kommer jobba som en telefonförsäljärska, får se hurudant det är :D hade faktist min sista riktiga timme i skolan på fredagen, och min sista tent på tisdagen, och så var det slut med skolan! Så synd.. Har nog gillat jätte mycket min skola, men det kommer nog va skönt me sommarlov! Fast nästa år är jag inte mer gulis :(( men jaa nu ska jag börja blogga pånytt ordentligt!


Det här var min outfit på sista skoldan

Köpte en adult coloring book, den är jätte rolig. När man börjar färga i den så kan man inte sluta, ,an blir helt addicted. Fast det tar ganska länge och få en figur färdigt, så slutresultatet är jätte fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar