Leta i den här bloggen

onsdag 25 maj 2016

Hot guy of the day - Sebastian Stan

Var och tittade på Captain America: Civil War för nå vecka sedan med mina vänner, O M G så bra! Jag har alltid varit en stor Marvel nörd, så jag hade väntat så länge för att se den här filmen. Den var precis sådan jag hade förväntat mig, t.o.m. mer! Det hände så mycket i filmen; black panther, spiderman (kan inte vänta tills deras filmer kommer ut) och Daniel Brühl var med i filmen. Marvel kan aldrig disappoint me! Men jaa, the Winter Soldier (som spelas av Sebastian Stan) är min favorit Marvel karaktär, så ni kan säkert gissa att Sebastian Stan är min number 1 man crush, han är bara så ljuvlig <3 plus han spelar rollen såå bra! 





Ugh <3

Heh heh, för rolig att skippa ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar