Leta i den här bloggen

onsdag 8 juni 2016

Filmmaskerad sitz

Som sagt så var jag för några veckor sedan på en sitz var temat var filmmaskerad, man skulle alltså klä sig ut till någon filmkaräktär. Så stor Star Wars nörd som jag är så klädde jag mig ut till Anakin Skywalker. Larisza klädde sig till Tom Cruise från risky business :D 
Haha var superglad att jag kunde klä it mig till Anakin. När jag fick veta om sitzen, som var typ en månad före sitzen så visste jag direkt att jag vill va någon från Star Wars, först tänkte jag vara Luke, men jag hade bättre kläder till Anakin, plus vi har typ likadant hår :D jag lagade min outfit helt själv, och jag fick äntligen köpa en lightsaber! Har så länge velat haft en och nu fick jag äntligen orsaken och köpa en! Joo jag vet, jag är en liten fjant :p 
Det var den här kvällen jag tappade bort min telefon, 2 h efter jag köpte min nya telefon så hittade man min gamla, typiskt :D men själva kvällen var ändå superkul, det var faktist skönt att inte ha sin telefon, tappade bort den i början av kvällen. Behöver inte alls oroa mig över var den är, eller är den laddad eller någor sånt, efter några timmar glömde jag helt att jag hade tappa bort den :) 








Faceswap med simba, det var något nytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar