Leta i den här bloggen

torsdag 2 juni 2016

Grillchill

Nu kommer jag publicera några gammla inlägg, när jag nu äntligen har fått min gammla telefom och fått alla bilder från den. 
Finland har nu jätte fint väder, och har haft det jätte länge. Det är inte så normalt att vi har så här fint väder så här tidigt :D men jaa då när det här fina vädrer började några veckor sedan så for jag och alla andra som jobbar på skolans bar (vi kallar oss mästeriet om ni undrar vad jag menar med det) ut och grilla. 
Haha det tog en stund förän vi hittade en grill, jag vet att de låter random, men vi gick från ställe till ställe för att vi hitta inte en grill :D till slut så for vi till min skolans studiebostäder var de har en grill. 
Vi hade jätte roligt när vi grillade, och sedan for vi till min vän och förfesta för att vi for sedan till en fest :)








Vi hade inget bättre och grilla våra marshmallows med :D

Några av mina vänner kom till mig och sova, så jag tänkte vara en good hostess och laga american pancakes till morgonmål :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar