Leta i den här bloggen

söndag 12 juni 2016

Last week in pictures

Det hände ganska mycket förra veckan och veckan före det, så tänkte lägga upp några bilder och berätta med hjälp av dem vad jag gjorde :)

FEEST

För ungefär två veckor sedan så var det sista gången vår skolas bar var öppen för det här skolåret. Dresscoden var somrigt, så därför var vi alla så blommiga :)

LEFFA
Förra veckan kom min vän Simone tillbaka från Sverige till sommaren, så vi for på stan och tittade på Alice Trough  the Looking Glass. Filmen var jätte bra och Alan Rickman var ju med i filmen för en liten stund, han är ju masken (eller fjärilen), så man hör ju bara hans röst för några meningar. Men han och hans röst är ju legendarisk, och blev ledsen när jag kom på att man kommer ju aldrig mer höra den rösten :( 

KONSER
På fredagen var jag och Senja och tittade på 5sos, de kom till Finland för första gången nu. Jättre bra konser, lägger upp mer bilder om de senare :)

STUDENTFEST
På lördagen for vi till mina kusiners studentfest. Samma dag så fyllde min gudson 1år, så köpte en hund åt honom :)

Haha hans min :D 

Är han inte söt när han sover med sin nya hund <3

Tihi hans föttet ser så söta ut när dom syns lite under täcket ^^

Min gudsons storebror :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar