Leta i den här bloggen

onsdag 10 augusti 2016

Bilder från sommaren pt. 1

I början av sommaren när skolan tog slut for vi (alla som jobbar i min skolas bar) till escape room, och sedan for vi och festa. Vi hade en "tack" fest för skol årt hade tagit slut. Espace room var super kul! Vårt tema var i escape room var apocalypse och det var jätte spännande! Man hade 1 h på sig och man måste komma genom 4 rum, vi klarade av alla rum och ble färdiga 2 minuter före tiden tog slut :D efter de hade man en kunnon adrenalin rush :D måst gå pånytt till escape room någon dag!
Sedan gick vi och köpa mat o sedan började vi festa :)

Här var vi i escape room som var i Tölö




Oi vad jag saknar de här människorna <3 har inte sett alla på länge!
Haha var vi inte hälsosamma ^^


Vi hittade lite body paint och bestämde använda det tills..

...tills det blev målfärg krig, och det blev lite klåttigt... det var super svårt och få målfärgen bort så vi bestämde oss att kasta vatten på varann för att få de bort, såklart blev jag ju dyblöt.. tänkte inte precis till slut (undrar varför), så när jag gick hem 6 på morgonen så hade jag ännu målfärg på mig och hade dyblöta byxor så alla undrade lite i bussen att vad fan håller jag på med xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar