Leta i den här bloggen

torsdag 25 augusti 2016

Bilder från sommaren pt. 3

Om man nu skall vara helt ärlig så har jag inte gjort så jätte mycket under den här sommaren :D Jag och min vän skrev på våren en bucket list av saker vi vill hinna göra på sommaren, har kanske gjort tre av sakerna det sto på min lista, och min list innehöll typ över 10 saker :D men har nog ändå gjort något före mitt sommar jobb började, ja jag började jobba på Finlands Bank nu i juli, men jaa gjorde nog några grejor och träffade vänner och så :) så tänkte lägga upp några bilder så man kommer ihåg att det nog har varit en bra sommar det här året :D




Var faktist på en kräftskiva förra veckoslute, det  var helt sjukt roligt!
Baywatch gänge
Känslan var lite sådan dagen efter :D
Det här är en polaroid bild vi tog på Katinkas farväl fest :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar