Leta i den här bloggen

fredag 10 februari 2017

Hejssan

Joo jag vet, det har varit evigheter sedan jag senast har lägt upp ett inlägg hit... Men in my defence har jag haft ett ganska hektiskt januari :D nytt år och nya stuff har hänt, t.ex. jag är med i min skolas styrelse, min post är evenemangs planerare, jag har också jobbat nu ganska mycket december-januari. Har också ordnat 2 sitzar nu i januari, som har tagit ganksa mycket tid.
Jag är faktist sjuk nu, som är väldigt synd för skall på årsfest imorgon.. Men de ba pumpa upp mig med piller så orkar jag :D
Har många inlägg jag skall lägga upp men har ba inte hunnit nu men skall skärpa mig och göra det!

Färgade och klippte mitt hår här fö några dagar sedan, blev så trött på att mina toppar var i dåligt skick så ja ba to saxen o klippte av de :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar